U maakt beloftes die u niet weet waar te maken?
Verkopers willen, of moeten zelfs, de klant binnenhalen. Dus maken ze beloftes.
Productie of dienstverlening spartelt en proest om die te realiseren. Maar dat lukt niet. Of toch niet consistent.
Dan verliezen klanten het vertrouwen. Om maar te zwijgen van de tijd die ze opeisen wanneer er opnieuw iets misgaat.
Onestone helpt u om te bepalen welke scherpe beloftes te maken. En wanneer en hoe de productie ze nakomt.
Samen implementeren we het meest efficiënte werkproces en de juiste KPI’s.
Het resultaat? Iedereen in de ketting werkt samen in functie van de klant. En dus in functie van uw bedrijfsresultaten.
Lees erover in deze case
Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring
Andere cases die u wellicht ook interesseren
EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken
BNP Paribas Fortis
Groeien door de concurrentie voor te zijn
Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring
POST Luxembourg
Een uitmuntende afhandeling van klachten
POST Telecom
Van business klanten échte fans maken
SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden
Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte