U wilt uw mensen meekrijgen
in uw klantgerichte strategie?
“Iedereen wil verandering, maar niemand wil veranderen!”
Is klantgerichtheid nog niet voldoende in uw cultuur ingebed?
Voegen te weinig medewerkers de daad bij het woord?
Neemt men instinctief beslissingen die het interne belang dienen, maar de klanttevredenheid niet ten goede komen?
Onestone heeft zijn methode specifiek ontworpen om uw mensen mee aan boord te krijgen.
We beginnen klein, met één cruciale customer journey.
Die klantervaring verbeteren we zo spectaculair dat iedereen ervan staat te kijken – uw klanten en uw medewerkers.
Met heel korte feedbackloops verzamelen we de commentaren en de ervaringen van uw klanten.
De positieve vibe die daardoor ontstaat, geeft iedereen in de organisatie goesting in méér.
Because passion drives results. Het is ons motto, en vast ook het uwe.
Lees erover in deze case
POST Telecom
Van business klanten échte fans maken
Andere cases die u wellicht ook interesseren
BNP Paribas Fortis
Groeien door de concurrentie voor te zijn
Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte
Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring
POST Telecom
Van business klanten échte fans maken
EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken
SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden
POST Luxembourg
Een uitmuntende afhandeling van klachten
Wat klanten over ons zeggen
Ik vind hen uniek in hun aanpak: ze starten klein om zo een groots resultaat neer te zetten.”
Ilse Henne
CEO Materials - thyssenkrupp Germany