Inspirerende cases

We delen graag inhoudelijke cases met u. Maar onze projecten zijn altijd strategisch van aard. Daarom hebben we goed met onze klanten afgestemd wat ze over hun strategie kwijt willen. Wilt u meer weten? We brengen u graag met hen in contact.

Eén van onze recente projecten is bekroond met de International Customer Experience Award for Best Business Transformation!

Telenet Business

Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring

Read More

SD Worx

Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden

Read More

BNP Paribas Fortis

Groeien door de concurrentie voor te zijn

Read More

EDF Luminus

Een complex proces écht klantvriendelijk maken

Read More

POST Telecom

Van business klanten échte fans maken

Read More

Cardif Spanje

Scoren met digitale schade-aangifte

Read More

Wat klanten over ons zeggen

De Onestone methode zorgde ervoor dat we onze teams met veel energie rond ons doel konden verenigen. Het stelde ons ook in staat om mature markten op een andere manier te benaderen.”

Nicolas M. Guillet
CEO - thyssenkrupp Materials Frankrijk

Ik heb eerder al gewerkt met consultants, maar wat we samen met Onestone hebben bereikt is ongeëvenaard, zowel voor klanten als voor medewerkers.”

Eric Janssens
Director divisie KMO - SD Worx

Bij Onestone zijn ze niet tevreden met kleine verbeteringen. Dankzij hun goed onderbouwde methodologie zetten we grote stappen vooruit én creëren we veel enthousiasme. Niet alleen bij onze medewerkers. Ook bij onze klanten.”

Dirk Speybroeck
VP Customer Operations B2B - Telenet Business

Onestone combineert een sterke achtergrond vanuit de theorie met een zeer praktische vertaling naar de realisatie. Ze verfijnen en verifiëren de nieuwe manier van werken met behulp van experimenten. Inspireren en transpireren is het!”

Henri Buenen
Chief Commercial Officer - EDF Luminus

Ik vind hen uniek in hun aanpak: ze starten klein om zo een groots resultaat neer te zetten.”

Ilse Henne
CEO Materials - thyssenkrupp Germany

Pas op, want ze zijn geen consultants. Eens ze bij je binnen zijn is het niet meer mogelijk om te ontsnappen aan intensief werk, échte verandering en uitdagende resultaten.”

Uti Meier
Strategy Coordinator - POST Luxembourg

De experts van Onestone brengen focus. De “one stone at a time” aanpak maakt dat klantenstrategie voelbaar wordt voor de klanten én de medewerkers.”

Steven Van Belleghem
Auteur, spreker en adviseur

De mensen van Onestone doen wat ze beloven: als rechtuit klankbord en uitdagende coach staan ze ons bij om een klantenstrategie te ontwikkelen die wérkt.”

Rudy Moens
Director Service Operations - bpost

Werken met Onestone levert resultaat! Een no-nonsense aanpak. Enthousiasmerend, hard werken maar vooral met een duidelijk doel voor ogen.”

Peter s’Jongers
CEO - Protime

De expertise en aanpak van Onestone hebben ons aangetoond én overtuigd hoe belangrijk het is als organisatie één visie te hebben die de klant elke dag kan voelen!”

Pascale Hertogen
Business Transformation Director - Partena

Ik werk bijzonder graag met de mensen van Onestone omdat ze net ‘één van ons’ zijn. Ze werken zich snel in, respecteren ons ritme, begrijpen onze uitdagingen. Ze gaan ervoor, samen met ons.”

Nele Aendekerk
Manager Customer Experience - EDF Luminus
Nu Director Customer Connection - Securex

Onestone daagt ons uit. Ze staan ons bij om innovatieve oplossingen te bedenken en te realiseren, soms met ronduit spectaculaire resultaten.”

Kris Vervaet
Vice President B2B – EDF Frankrijk

Onestone opende onze ogen en begeleidde ons op succesvolle wijze doorheen onze Customer journey. Met een combinatie van duidelijke visie, expertise en nauwe samenwerking.”

Kathleen Van der Paelt
HR director - Carrefour Belgium

Meedenken met ons, dat zijn geen loze woorden bij Onestone! Samen afgaan op het gemeenschappelijke doel, als een echte partner, is voor mij cruciaal. Dit vertrouwen zorgt voor een jarenlange relatie. Daarvoor koos ik voor hen.”

Joost Cottyn
Head of Employee Advocacy - BNP Paribas Fortis

Wat ik in het bijzonder waardeer bij Onestone is hun open communicatie zonder omwegen, hun volharding  om veranderingsmoeheid  te doorbreken, en  hoe ze zichzelf gaandeweg overbodig maken in het waarmaken van hun opdracht.”

Johan De Pelsmaeker
Directeur Kantorennet Vlaams-Brabant - BNP Paribas Fortis

Onestone overtrof mijn verwachtingen al in de eerste vier dagen. Ze zorgden er voor dat we onszelf overtroffen: in plaats van problemen op te lossen, evolueerden we naar nieuwe manieren van denken en doen.”

Jean-Luc Barbier
International Managing Director - SD Worx

Ik kies voor Onestone omdat ze opmerkelijke resultaten boeken. Ze creëren visie dankzij hun wetenschappelijk inzicht in klantengedrag en tonen concreet aan hoe klantentevredenheid en efficiëntie hand in hand gaan.”

Jan Smets
Director Retail and Customer Care - bpost

Met de hulp van de Onestone experts ontwierpen we een strategisch kader. We zijn nu in staat om diensten aan te bieden die veel beter aansluiten bij de behoeften van onze klant.”

Jan Matthys
Director Prevention and Health - bpost

Met hun pragmatische aanpak slaagt Onestone erin hun methodologie aan te passen aan de noden en eigenheden van ons bedrijf. Dit leidde tot fantastische resultaten voor de klanten.”

Claude Strasser
CEO - POST Luxembourg

Onze klanten