Stuiten uw mensen op obstakels
om klantgericht te werken?

“Mijn medewerkers willen wel klantgericht zijn, maar ze worden afgeremd!”.
Inderdaad: vaak botsen ze op regels of procedures,
op haperende tools of collega’s die voor het status-quo kiezen.
Al die hindernissen zou u het liefst met één vingerknip weghalen.
Helaas lukt dat niet. Meer nog: het is ook niet nodig.

Onestone analyseert de obstakels haarscherp: waarom zijn ze ooit bedacht? Wat wilde men daar toen mee bereiken? En zijn er vandaag nog argumenten om ze in stand te houden?

Door onze design thinking methode kiest uw organisatie om enkel wat nuttig of nodig is, over te houden. En via onze psychology engineering aanpak, ontwerpen we een manier van werken die uw klanten appreciëren - en hen niet irriteert.

Lees erover in deze case

POST Telecom

Van business klanten échte fans maken

Read More

Andere cases die u wellicht ook interesseren

Wat klanten over ons zeggen

Met Onestone haalden we enorm positieve resultaten op klantentevredenheid. En op efficiëntie.”

Laura Hollevoet
Manager Customer Experience B2B - Proximus

Was de nuchtere en to the point aanpak op maat gemaakt voor onze ingenieurs? Of was dat de huisstijl van Onestone? Daarover praten we nog na. Het is wel een feit dat sinds de interventie van Onestone, de nieuwe manier van omgaan met klanten beschreven wordt als ‘op z’n Onestones’.”

Bart De Smedt
Directeur Afrika - Denys

Onestone heeft ons geholpen met het definiëren van onze klantenstrategie. Hun kennis, ervaring én hun pragmatische aanpak voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Ik kan Onestone alleen maar aanbevelen.”

Martine Tempels
Senior Vice President - Telenet Business

Efficiëntie en effectiviteit in je salesprocessen koppelen aan extreme klantgerichtheid? Onestone wijst je de weg!”

Tijs Jochems
Sales Director - SD Worx

De pragmatische methodologie van Onestone leverde ons inspirerende inzichten en werkbare handvaten om onze klantenbenadering te boosten. Onestone beperkt zich niet tot een high level benadering. Ze gaan mee in de onderliggende processen en implementatie.

Geert Coppens
Director On Site Technical Services - Proximus

De Onestone methode zorgde ervoor dat we onze teams met veel energie rond ons doel konden verenigen. Het stelde ons ook in staat om mature markten op een andere manier te benaderen.”

Nicolas M. Guillet
CEO - thyssenkrupp Materials Frankrijk

Ik heb eerder al gewerkt met consultants, maar wat we samen met Onestone hebben bereikt is ongeëvenaard, zowel voor klanten als voor medewerkers.”

Eric Janssens
Director divisie KMO - SD Worx

Bij Onestone zijn ze niet tevreden met kleine verbeteringen. Dankzij hun goed onderbouwde methodologie zetten we grote stappen vooruit én creëren we veel enthousiasme. Niet alleen bij onze medewerkers. Ook bij onze klanten.”

Dirk Speybroeck
VP Customer Operations B2B - Telenet Business

Ik vind hen uniek in hun aanpak: ze starten klein om zo een groots resultaat neer te zetten.”

Ilse Henne
CEO Materials - thyssenkrupp Germany

Onestone combineert een sterke achtergrond vanuit de theorie met een zeer praktische vertaling naar de realisatie. Ze verfijnen en verifiëren de nieuwe manier van werken met behulp van experimenten. Inspireren en transpireren is het!”

Henri Buenen
Chief Commercial Officer - EDF Luminus