Wil u hogere klanttevredenheid
zonder meer kosten te maken?
Verhoogde klanttevredenheid zou een aantal dingen veel makkelijker maken.
U weet dat maar al te goed. Zoals glunderende medewerkers die positieve feedback krijgen.
Of klanten die makkelijker een foutje vergeven, en meer zaken met u doen.
Maar u hebt ook uw budget in toom te houden!
Onestone helpt u om kritisch naar uw processen te kijken. Zijn alle stappen echt noodzakelijk en schatten uw klanten ze naar waarde?
Waar zitten de gouden combinaties van efficiënter én klantgerichter?
We begeleiden u om de inspanningen van uw team te focussen. Op de dingen die de perceptie van uw klanten daadwerkelijk beïnvloeden.
Klantgerichtheid verbeteren betekent niet de kost verhogen door meer dingen te doen.
Wat wel? De dingen anders doen. Beter. En dat lukt meestal perfect binnen uw huidige constellatie.
Lees erover in deze case
EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken
Andere cases die u wellicht ook interesseren
SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden
BNP Paribas Fortis
Groeien door de concurrentie voor te zijn
Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring
POST Luxembourg
Een uitmuntende afhandeling van klachten
Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte
POST Telecom
Van business klanten échte fans maken
EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken
Wat klanten over ons zeggen
Wat ik in het bijzonder waardeer bij Onestone is hun open communicatie zonder omwegen, hun volharding om veranderingsmoeheid te doorbreken, en hoe ze zichzelf gaandeweg overbodig maken in het waarmaken van hun opdracht.”
Johan De Pelsmaeker
Directeur Kantorennet Vlaams-Brabant - BNP Paribas Fortis