U wil digitaliseren zonder de human touch te verliezen
U wil met uw digitale transformatie niet inboeten op uw klantrelatie?
Te vaak denken we dat digitaliseren op zich, ons klantgerichter zal maken. Omdat het sneller is en meer ‘effortless’. Maar hoe zorgt u ervoor dat een digitaal proces toch nog menselijk aanvoelt? Dat klanten het gevoel blijven hebben dat u bereikbaar bent?
U wil straks niet voor de moeilijke uitdaging staan van verlies aan loyaliteit. Daarnaast wil u het digitaliseren zelf laten verlopen met zo weinig mogelijk impact op uw klant. Want schade aan uw reputatie is wel het laatste waar u op zit te wachten.
Onestone begeleidt u om uw digitaal proces zo klantgericht mogelijk in te richten. Is er toch een menselijke interactie nodig? Dan weten we als geen ander wat die precies moet inhouden om de gewenste perceptie (en gedrag) te verkrijgen bij uw klanten.
Met psychology engineering grijpen we in op uw werkprocessen en communicatie. Zo geniet u voluit van de efficiëntie-voordelen van digitalisering, en komt u als organisatie toch persoonlijk en empathisch over.
Lees erover in deze case

Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte
Andere cases die u wellicht ook interesseren

POST Luxembourg
Fans maken met een klantgerichte klachtenbehandeling

EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken

Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte

POST Telecom
Van business klanten échte fans maken

BNP Paribas Fortis
Groeien door de concurrentie voor te zijn

Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring

SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden
Wat klanten over ons zeggen
Onestone overtrof mijn verwachtingen al in de eerste vier dagen. Ze zorgden er voor dat we onszelf overtroffen: in plaats van problemen op te lossen, evolueerden we naar nieuwe manieren van denken en doen.”
Jean-Luc Barbier
International Managing Director - SD Worx