• Jobs
  • English
  • Français
  • Nederlands
Onestone
  • Wat we doen
  • Waarom Onestone
  • Onze klanten
  • Inspiratie
  • Team
  • Contact
  • Home
  • >
  • Wat we doen
  • >
  • U wilt uw mensen meekrijgen in uw klantgerichte strategie?

U wilt uw mensen meekrijgen
in uw klantgerichte strategie?

“Iedereen wil verandering, maar niemand wil veranderen!”
Is klantgerichtheid nog niet voldoende in uw cultuur ingebed?
Voegen te weinig medewerkers de daad bij het woord?
Neemt men instinctief beslissingen die het interne belang dienen, maar de klanttevredenheid niet ten goede komen?

Onestone heeft zijn methode specifiek ontworpen om uw mensen mee aan boord te krijgen.
We beginnen klein, met één cruciale customer journey.
Die klantervaring verbeteren we zo spectaculair dat iedereen ervan staat te kijken – uw klanten en uw medewerkers.

Met heel korte feedbackloops verzamelen we de commentaren en de ervaringen van uw klanten.
De positieve vibe die daardoor ontstaat, geeft iedereen in de organisatie goesting in méér.
Because passion drives results. Het is ons motto, en vast ook het uwe.

Lees erover in deze case

POST Telecom

Van business klanten échte fans maken

Read More

< We beloven dingen die we niet kunnen waarmaken

Uw klanten klagen over bereikbaarheid >

Andere cases die u wellicht ook interesseren

Cardif Spanje

Scoren met digitale schade-aangifte

Read More

POST Luxembourg

Een uitmuntende afhandeling van klachten

Read More
BNP Paribas Fortis

BNP Paribas Fortis

Groeien door de concurrentie voor te zijn

Read More

POST Telecom

Van business klanten échte fans maken

Read More

SD Worx

Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden

Read More

Telenet Business

Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring

Read More

EDF Luminus

Een complex proces écht klantvriendelijk maken

Read More

Cardif Spanje

Scoren met digitale schade-aangifte

Read More

POST Luxembourg

Een uitmuntende afhandeling van klachten

Read More
BNP Paribas Fortis

BNP Paribas Fortis

Groeien door de concurrentie voor te zijn

Read More

POST Telecom

Van business klanten échte fans maken

Read More

SD Worx

Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden

Read More

Telenet Business

Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring

Read More

EDF Luminus

Een complex proces écht klantvriendelijk maken

Read More

Cardif Spanje

Scoren met digitale schade-aangifte

Read More

POST Luxembourg

Een uitmuntende afhandeling van klachten

Read More
BNP Paribas Fortis

BNP Paribas Fortis

Groeien door de concurrentie voor te zijn

Read More

POST Telecom

Van business klanten échte fans maken

Read More

SD Worx

Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden

Read More

Telenet Business

Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring

Read More

EDF Luminus

Een complex proces écht klantvriendelijk maken

Read More
prevnext
•••••••

Wat klanten over ons zeggen

Ik vind hen uniek in hun aanpak: ze starten klein om zo een groots resultaat neer te zetten.”

Ilse Henne
CEO Materials - thyssenkrupp Germany

Ontvang 'Brainfood': echte expertinzichten over customer experience - max. 4x per jaar

Mail us

hello@onestone.be

Call us

+32 (0)9 330 82 10

Visit us

The Gatehouse

Berkenhof 13, Merelbeke – BE 0501.672.221 – Privacy policy

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN