Debra Dirickx

Customer Strategy Expert

customer analytics - service design - customer experience design - customer experience management

Waar word ik warm van? Geweldige ideeën tot leven brengen.

Ik droom graag groots, maar voeg ook graag wat pragmatisme en gezond verstand toe om concepten concreet te maken.

Mijn biotoop is klantenservice. Met de jaren verdiepte ik me ook in CX tools & methodes. Met m'n achtergrond als customer experience manager in verschillende organisaties, heb ik een goed zicht op waar CX teams typisch mee worstelen. En op de manier waarop je op de meest efficiënte wijze een klantgerichte cultuur installeert.

Mijn nieuwsgierige geest moet voortdurend gevoed worden. Daarom hou ik ervan om telkens in nieuwe omgevingen aan de slag te gaan, en ben ik constant op zoek naar kennis.

Ik hou van lachen, eten en drinken met vrienden en familie. Koken ontspant me, en als het te lang geleden is, roept de natuur me voor een lange wandeling.

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius — and a lot of courage to move in the opposite direction.

E.F. Schumacher