Onestone blog
Onestone.be biedt organisaties en bedrijven praktische tips en strategieën voor duurzame groei en innovatie. Onze blog deelt inzichten over efficiëntie, digitalisering en moderne bedrijfsvoering, zodat organisaties toekomstbestendig blijven in een snel veranderende wereld.



Wat is het kano model?
Tools & technieken
Het Kano model is een handig model om in kaart te brengen hoe je je klanten tevredener kan maken. Hoe zit het in elkaar?
Het Kano model is een handig model om in kaart te brengen hoe je je klanten tevredener kan maken. Hoe zit het in elkaar?

Wat is het belang van een goede customer journey?
Tools & technieken
Customer journeys zijn er in alle vormen en maten. Wat zijn de elementen die je nodig hebt om goed in kaart te brengen wat je klant doormaakt en zijn ervaring zo goed mogelijk te maken?
Customer journeys zijn er in alle vormen en maten. Wat zijn de elementen die je nodig hebt om goed in kaart te brengen wat je klant doormaakt en zijn ervaring zo goed mogelijk te maken?


Beter bellen of mailen met klanten?
Implementatie
Een eeuwige discussie. Wat is nu het best? Het klantgerichtst? Het efficiëntste? Bellen of mailen?
Een eeuwige discussie. Wat is nu het best? Het klantgerichtst? Het efficiëntste? Bellen of mailen?