Onestone blog

Onestone.be biedt organisaties en bedrijven praktische tips en strategieën voor duurzame groei en innovatie. Onze blog deelt inzichten over efficiëntie, digitalisering en moderne bedrijfsvoering, zodat organisaties toekomstbestendig blijven in een snel veranderende wereld.

Hoe lang willen klanten wachten?


Tegenwoordig moet alles altijd maar sneller. Klanten hebben geen geduld meer. Maar is dat wel zo? Hoe lang wil een klant eigenlijk wachten? In dit artikel lees je het.
Nee zeggen tegen klanten.

Wat is het kano model?


Het Kano model is een handig model om in kaart te brengen hoe je je klanten tevredener kan maken. Hoe zit het in elkaar?
customer journey

Wat is het belang van een goede customer journey?


Customer journeys zijn er in alle vormen en maten. Wat zijn de elementen die je nodig hebt om goed in kaart te brengen wat je klant doormaakt en zijn ervaring zo goed mogelijk te maken?

Wat is een service concept?


Als je een goede ervaring wil bieden, moet je een goed service concept hebben. Maar wat is dat eigenlijk? En hoe stel je het op?

Beter bellen of mailen met klanten?


Een eeuwige discussie. Wat is nu het best? Het klantgerichtst? Het efficiëntste? Bellen of mailen?