Uw organisatie is nog niet écht klantgericht
U hebt een toekomstvisie en die is klantgericht.
Maar oude gewoontes blijken moeilijk te doorbreken.
U wilt uw organisatiecultuur bijsturen.
We maken uw klantgerichte visie heel concreet voor uw medewerkers. En we helpen hen om hun werkwijze daarop aan te passen. Stap voor stap. Of eigenlijk: sprint per sprint. We laten hen voelen hoe het is om spectaculair resultaat neer te zetten. Om spontaan van klanten te horen hoe goed ze zijn.
Zo gebruikt u uw klanten om uw organisatiecultuur te veranderen.
Lees erover in deze case

EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken
Andere cases die u wellicht ook interesseren

Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte

Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring

BNP Paribas Fortis
Groeien door de concurrentie voor te zijn

EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken

SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden

POST Telecom
Van business klanten échte fans maken
Wat klanten over ons zeggen
Onestone overtrof mijn verwachtingen al in de eerste vier dagen. Ze zorgden er voor dat we onszelf overtroffen: in plaats van problemen op te lossen, evolueerden we naar nieuwe manieren van denken en doen.”
Jean-Luc Barbier
International Managing Director - SD Worx