Uw klanten zijn nog niet zo tevreden
als u zou willen
Customer experience projecten leiden vaak tot ontgoochelende resultaten.
Er is veel goede wil, maar de klanten voelen het niet. En de return on investment blijft uit.
Customer experience is hot. We zien in heel wat organisaties initiatieven ontstaan om klantgerichter te werken. Er wordt over gepraat en gedroomd. Maar ook het ‘gewone’ werk moet worden gedaan. Elke dag gaan dringende issues met de aandacht lopen. En daardoor blijven échte resultaten uit.
Onestone brengt focus. Door verandering klein te maken in scope, maar groot in impact. Als uw organisatie de vruchten plukt van een eerste succesvol initiatief, dan creëert u momentum voor alles wat volgt.
Het resultaat? Minder gedoe met brandjes blussen, efficiënte teams én tevreden klanten.
Lees erover in deze case

POST Telecom
Van business klanten échte fans maken
Andere cases die u wellicht ook interesseren

POST Telecom
Van business klanten échte fans maken

BNP Paribas Fortis
Groeien door de concurrentie voor te zijn

EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken

Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte

SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden

Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring
Wat klanten over ons zeggen
Ik vind hen uniek in hun aanpak: ze starten klein om zo een groots resultaat neer te zetten.”
Ilse Henne
CEO Materials - thyssenkrupp Germany