U wordt onder druk gezet om steeds efficiënter te worden

Jaar na jaar neemt de druk toe.
Budgetten moeten slimmer worden gealloceerd, klanten worden veeleisender.
En u moet uw klanten tevreden houden om de groei van uw bedrijf veilig te stellen.
Maar uw team heeft het moeilijk.
En gaat gebukt onder de steeds toenemende vraag.

We zijn geneigd te denken dat klantgerichtheid meer tijd en moeite kost.

Vaak is het tegendeel waar. Onestone helpt u om kritisch naar uw processen te kijken.  Zijn alle stappen noodzakelijk en gewaardeerd door uw klanten? Kan het efficiënter EN klantgerichter? Wij begeleiden u om de inspanningen van uw team te richten op die paar dingen die de perceptie van uw klanten effectief  zullen beïnvloeden.

 

We doen dat samen met u en uw team en midden in uw dagelijkse realiteit. Zo weten we dat het werkt, dat het haalbaar is én dat het de tevredenheid van uw klanten voelbaar verhoogt. Bovendien eindigen we met opgeladen mensen die niet kunnen wachten om dingen op de nieuwe manier uit te proberen.

Lees erover in deze case

EDF Luminus

Een complex proces écht klantvriendelijk maken

Read More

Andere cases die u wellicht ook interesseren

Wat klanten over ons zeggen

Onestone overtrof mijn verwachtingen al in de eerste vier dagen. Ze zorgden er voor dat we onszelf overtroffen: in plaats van problemen op te lossen, evolueerden we naar nieuwe manieren van denken en doen.”

Jean-Luc Barbier
International Managing Director - SD Worx