U wordt onder druk gezet om steeds efficiënter te worden
Jaar na jaar neemt de druk toe.
Budgetten moeten slimmer worden gealloceerd, klanten worden veeleisender.
En u moet uw klanten tevreden houden om de groei van uw bedrijf veilig te stellen.
Maar uw team heeft het moeilijk.
En gaat gebukt onder de steeds toenemende vraag.
We zijn geneigd te denken dat klantgerichtheid meer tijd en moeite kost.
Vaak is het tegendeel waar. Onestone helpt u om kritisch naar uw processen te kijken. Zijn alle stappen noodzakelijk en gewaardeerd door uw klanten? Kan het efficiënter EN klantgerichter? Wij begeleiden u om de inspanningen van uw team te richten op die paar dingen die de perceptie van uw klanten effectief zullen beïnvloeden.
We doen dat samen met u en uw team en midden in uw dagelijkse realiteit. Zo weten we dat het werkt, dat het haalbaar is én dat het de tevredenheid van uw klanten voelbaar verhoogt. Bovendien eindigen we met opgeladen mensen die niet kunnen wachten om dingen op de nieuwe manier uit te proberen.
Lees erover in deze case

EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken
Andere cases die u wellicht ook interesseren

EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken

BNP Paribas Fortis
Groeien door de concurrentie voor te zijn

Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring

SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden

POST Telecom
Van business klanten échte fans maken

Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte
Wat klanten over ons zeggen
Onestone overtrof mijn verwachtingen al in de eerste vier dagen. Ze zorgden er voor dat we onszelf overtroffen: in plaats van problemen op te lossen, evolueerden we naar nieuwe manieren van denken en doen.”
Jean-Luc Barbier
International Managing Director - SD Worx