U wilt digitaliseren,
maar op een rendabele manier
Digitale self-service en artificial intelligence verhogen uw efficiëntie.
Maar hoe zorgt u ervoor dat u daar ook bij klanten mee scoort?
We starten vanuit de klant. Onestone staat u bij om haarscherp te bepalen hoe u zich wilt onderscheiden van uw concurrenten. We testen uit op échte klanten, maar zonder daarvoor al grote investeringen te doen in technologie - we faken het waar nodig.
Pas als we zeker zijn dat het helemaal goed zit, geeft u een finale go voor de ontwikkeling.
Zo zorgt u ervoor dat uw investeringen in technologie renderen: tevreden klanten en geen verspilde IT budgetten.
Lees erover in deze case

Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte
Andere cases die u wellicht ook interesseren

EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken

BNP Paribas Fortis
Groeien door de concurrentie voor te zijn

Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte

SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden

POST Telecom
Van business klanten échte fans maken

Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring