U wilt digitaliseren,
maar op een rendabele manier
Digitale self-service en artificial intelligence verhogen uw efficiëntie.
Maar hoe zorgt u ervoor dat u daar ook bij klanten mee scoort?
We starten vanuit de klant. Onestone staat u bij om haarscherp te bepalen hoe u zich wilt onderscheiden van uw concurrenten. We testen uit op échte klanten, maar zonder daarvoor al grote investeringen te doen in technologie - we faken het waar nodig.
Pas als we zeker zijn dat het helemaal goed zit, geeft u een finale go voor de ontwikkeling.
Zo zorgt u ervoor dat uw investeringen in technologie renderen: tevreden klanten en geen verspilde IT budgetten.
Lees erover in deze case

Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte
Andere cases die u wellicht ook interesseren

Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte

Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring

POST Telecom
Van business klanten échte fans maken

EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken

BNP Paribas Fortis
Groeien door de concurrentie voor te zijn

SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden