U hebt een strategie,
maar uw organisatie is nog niet helemaal mee
Uw strategie? Die is helder.
Maar uw organisatie handelt er onvoldoende naar. En daardoor ervaren uw klanten ze niet.
Zodra uw medewerkers van klanten horen hoe goed ze zijn, gaat verandering een stuk gemakkelijker. Daarom beginnen we met één aspect van uw dienstverlening - hoe klein ook. Maar daarin zetten we een spectaculair resultaat neer. We laten uw medewerkers voelen hoe de toekomst er zou kunnen uitzien.
Zo creëert u betrokkenheid, passie en focus. U ontwikkelt het gedrag dat u nodig hebt om uw strategie te realiseren.
Lees erover in deze case

Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring
Andere cases die u wellicht ook interesseren

Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte

SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden

POST Telecom
Van business klanten échte fans maken

EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken

Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring

BNP Paribas Fortis
Groeien door de concurrentie voor te zijn
Wat klanten over ons zeggen
Wat ik in het bijzonder waardeer bij Onestone is hun open communicatie zonder omwegen, hun volharding om veranderingsmoeheid te doorbreken, en hoe ze zichzelf gaandeweg overbodig maken in het waarmaken van hun opdracht.”
Johan De Pelsmaeker
Directeur Kantorennet Vlaams-Brabant - BNP Paribas Fortis