U hebt een strategie,
maar uw organisatie is nog niet helemaal mee

Uw strategie? Die is helder.
Maar uw organisatie handelt er onvoldoende naar. En daardoor ervaren uw klanten ze niet.

Zodra uw medewerkers van klanten horen hoe goed ze zijn, gaat verandering een stuk gemakkelijker. Daarom beginnen we met één aspect van uw dienstverlening - hoe klein ook. Maar daarin zetten we een spectaculair resultaat neer. We laten uw medewerkers voelen hoe de toekomst er zou kunnen uitzien.

Zo creëert u betrokkenheid, passie en focus. U ontwikkelt het gedrag dat u nodig hebt om uw strategie te realiseren.

Lees erover in deze case

Telenet Business

Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring

Read More

Andere cases die u wellicht ook interesseren

Wat klanten over ons zeggen

Wat ik in het bijzonder waardeer bij Onestone is hun open communicatie zonder omwegen, hun volharding  om veranderingsmoeheid  te doorbreken, en  hoe ze zichzelf gaandeweg overbodig maken in het waarmaken van hun opdracht.”

Johan De Pelsmaeker
Directeur Kantorennet Vlaams-Brabant - BNP Paribas Fortis