U bent nog niet dé referentie in uw markt,
maar u wilt dat wel worden
Sterke merken bieden een consistente klantenervaring.
Maar dat is geen sinecure als u met een groot aantal medewerkers een
brede waaier van klanten bedient.
Proberen uitblinken in alles? Een garantie voor middelmatigheid. Om een duurzame topervaring te creëren, moet u scherpe strategische keuzes maken. Onestone begeleidt u daarbij. En we maken uw strategie concreet voor uw medewerkers. Zodat ze weten hoe hun werk in het plaatje past: hoe ze rechtstreeks impact hebben op het succes van hun organisatie.
Het gevolg? Uw klanten voelen het verschil. Ze worden uw ambassadeurs. Dat uit zich in een hoge Net Promotor Score (NPS), maar ook in een hoger engagement van uw medewerkers.
Lees erover in deze case

SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden
Andere cases die u wellicht ook interesseren

POST Telecom
Van business klanten échte fans maken

Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring

Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte

EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken

SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden

BNP Paribas Fortis
Groeien door de concurrentie voor te zijn
Wat klanten over ons zeggen
Ik kies voor Onestone omdat ze opmerkelijke resultaten boeken. Ze creëren visie dankzij hun wetenschappelijk inzicht in klantengedrag en tonen concreet aan hoe klantentevredenheid en efficiëntie hand in hand gaan.”
Jan Smets
Director Retail and Customer Care - bpost