U bent nog niet dé referentie in uw markt,
maar u wilt dat wel worden

Sterke merken bieden een consistente klantenervaring.
Maar dat is geen sinecure als u met een groot aantal medewerkers een
brede waaier van klanten bedient.

Proberen uitblinken in alles? Een garantie voor middelmatigheid. Om een duurzame topervaring te creëren, moet u scherpe strategische keuzes maken. Onestone begeleidt u daarbij. En we maken uw strategie concreet voor uw medewerkers. Zodat ze weten hoe hun werk in het plaatje past: hoe ze rechtstreeks impact hebben op het succes van hun organisatie.

Het gevolg? Uw klanten voelen het verschil. Ze worden uw ambassadeurs. Dat uit zich in een hoge Net Promotor Score (NPS), maar ook in een hoger engagement van uw medewerkers.

Lees erover in deze case

SD Worx

Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden

Read More

Andere cases die u wellicht ook interesseren

Wat klanten over ons zeggen

Ik kies voor Onestone omdat ze opmerkelijke resultaten boeken. Ze creëren visie dankzij hun wetenschappelijk inzicht in klantengedrag en tonen concreet aan hoe klantentevredenheid en efficiëntie hand in hand gaan.”

Jan Smets
Director Retail and Customer Care - bpost