Sigrid Tierens

Operational excellence – customer experience design – customer excellence coaching & training – change management – operational implementation

U wil van uw klanten échte fans maken? Samen leggen we de lat hoger en zetten we in op een nieuwe manier van werken. Ik zorg ervoor dat uw strategie ook geïmplementeerd geraakt. Dat de nieuwe aanpak operationeel realistisch is. Als coach begeleid ik u en uw teams om die klantervaring in de praktijk waar te maken. Om uit te blinken in elk klantencontact.

Mensen laten groeien in hun job door te focussen op hun sterktes. Dat is wat mij energie geeft. Ik overtuig en inspireer graag anderen met puur enthousiasme en een creatieve insteek. Zo krijg ik uw mensen zover dat ze verandering omarmen en er samen voor gaan. 

Workshops, training en coaching sessies zijn mijn speeltuin. Ik begeleid uw teams liefst in het vuur van de operations, on the job, om tot spectaculaire resultaten te komen.

Genieten doe ik van lekker eten, van rust in de natuur, op reis of in eigen streek.

“We rise by lifting others.” 

Robert Ingersoll