Uw organisatie is nog niet écht klantgericht

U hebt een toekomstvisie en die is klantgericht.
Maar oude gewoontes blijken moeilijk te doorbreken.
U wilt uw organisatiecultuur bijsturen.

We maken uw klantgerichte visie heel concreet voor uw medewerkers. En we helpen hen om hun werkwijze daarop aan te passen. Stap voor stap. Of eigenlijk: sprint per sprint. We laten hen voelen hoe het is om spectaculair resultaat neer te zetten. Om spontaan van klanten te horen hoe goed ze zijn.

Zo gebruikt u uw klanten om uw organisatiecultuur te veranderen.

Lees erover in deze case

EDF Luminus

Een complex proces écht klantvriendelijk maken

Read More

Andere cases die u wellicht ook interesseren

Wat klanten over ons zeggen

Onestone overtrof mijn verwachtingen al in de eerste vier dagen. Ze zorgden er voor dat we onszelf overtroffen: in plaats van problemen op te lossen, evolueerden we naar nieuwe manieren van denken en doen.”

Jean-Luc Barbier
International Managing Director - SD Worx