Stéphanie 't Felt

Customer Strategy Expert

communication strategy - behavioural economics - change management - intrinsic motivation - service innovation - customer experience design

Wat me echt fascineert? De psyche van de mens. Wat beweegt ons? Waarom doen we wat we doen? Gedragsverandering begrijpen én sturen, dat geeft mij energie.

U wilt dat uw teams tot het uiterste gaan. Want alleen met top box tevredenheidsscores haalt u rendement uit uw klantenrelaties. Ik daag uw medewerkers uit en zorg ervoor dat ook zij de lat hoog leggen. En ik help ze graag als dat even niet lukt.

Ik schep duidelijkheid. Met doordachte communicatie krijgt u uw medewerkers achter een gemeenschappelijke visie geschaard.

Van reizen en van leren geniet ik enorm. Zeker als ik nieuwe inzichten opdoe die ik kan omzetten in de praktijk.

Wilt u mij horen spreken? Boek me via hello@onestone.be of connecteer via LinkedIn

 

“If no prospect can describe your position, you don’t have one.”

Harry Beckwith